З "22" жовтня по "02" листопада я підвищувала кваліфікацію на курсах КЗ "Запорізький обласний інститут післядіпломної педагогічної освіти" ЗОР, за програмою: Учителі трудового навчання,обслуговуючої праці та курсу "Технології".За час навчання опрацьовано такі модулі:
- Соціально - гуманітарна підготовка;
- Професійна підготовка;\Фахова підготогвка;
- Предметно - наукова підготовка;
- Методична підготовка;
- Спецкурси;
- Педагогічна практика.
- Пройшла вступні та випускні тести,
- виконала випускну роботу з теми:"Інноваційні технології та їх використання при проведенні нестандартних уроків з інформаційних технологій.
Придбала календарно - тематичне планування з "Технології"," Усі уроки технології" з навчальними модулями:
- .Основи підприємницької діяльності;
- Основи автоматики і робототехніки
- Креслення.
- Компютерне пректування.


Проведення круглого столу в групі №40/18
Тема:
«АСУП.
Автоматизація та роботизація виробництва».
Мета
заходу:
Навчальна
- формувати знання про автоматизацію і
роботизацію виробництва на основі обчислювальної техніки.
Розвиваюча
– розвивати в учнів інноваційний підхід до цієї теми,уміти аналізувати,
дискутувати,порівнювати.
Виховна - виховувати
культуру спілкування.
Круглий стіл пройшов під девізом :
«Автоматизація і роботизація – запорука високих технологій ХХІ в.».
Учнями групи були підготовлені доповіді і
слайдові презентації:
«
Автоматизація виробничих процесів», « Автоматизовані системи», «Роботи на
підприємствах» тощо.
Були прочитані доповіді на тему: «Роботизація
і всесвіт», «Автоматизація на підприємствах».
А доповідь Романа Дмітрієва на тему: « Роботизовані зварювальні
комплекси» була дуже цікава і жваво дискутувалась.
Матеріал доповіді про Запорізьке
підприємство «Триада сварка», яке вперше
запропонувало аутсорсингові послуги з інжинірингу.
В ході дискусій учні ставили запитання: чи автоматизація і
роботизація мають вплив на світову промисловість, бізнес, професії людей,
збереження робочих місць. І в кінці круглого столу відповіді були знайдені.
Круглий стіл пройшов цікаво,натхненно, учні
розглянули старі проблеми і дали нові розгалуженні рішення по гострим питанням.
Висновок: навчальний
матеріал по темі: «АСУП. Автоматизація та роботизація виробництва» був краще
опанований, а це значить , що круглий стіл досяг своєї мети.
01.03.19 в нашому училищі починається тиждень інформатики.
«Що ж таке мобільний телефон, які переваги і недоліки є у цього пристроя ,
Збір і уточнення інформації.
Вивчення спеціальної літератури .
Опитування, анкетування, інтерв'ю з батьками.
Обробка й аналіз отриманих знань.
Оформлення результатів досліджень.
Підготовка презентації, буклету, пам'яток.
Курси підвищення кваліфікації з інформатики
( 25.03.19 - 05.04.19)
Робочі будні
01.03.19 в нашому училищі починається тиждень інформатики.
І ми разом з групою №51 його відкриваємо.
Урок – конференція
на тему:
на тему:
«Шкідливість і
користь мобільних телефонів»
Мета конференції:
1".З'ясувати, як мобільний телефон впливає на здоров'я людини, в тому числі
і на дитячий організм, і наскільки це небезпечно."
2. Дати рекомендації учням училища що до використання мобільного телефону.
Організувати пошук інформації і провести дослідження різних аспектів використання мобільних телефонів
на основі спільної діяльності учнів училища
та педагогів.
«Що ж таке мобільний телефон, які переваги і недоліки є у цього пристроя ,
якіми правилами потрібно дотримуватися при користуванні ним?»
Наше дослідження. В чому воно заключалось?
Ми провели анкетування серед чотирьох груп нашого училища
Це було:
• Вивчення громадської думки: «Навіщо потрібен мобільний телефон?»
Учням ми ставили питання:
• Вивчення громадської думки: «Навіщо потрібен мобільний телефон?»
Учням ми ставили питання:
1. Чи знаєте ви про шкоду мобільних
телефонів?
2. Як часто ви користуєтесь мобільним телефоном?
3. Тривалість однієї вашої розмови?
4. Як ви себе почуваєте після тривалих розмов?
5.Де ви носите мобільний телефон?
6. Чи впливають мобільні телефони на здоров'я людей?
2. Як часто ви користуєтесь мобільним телефоном?
3. Тривалість однієї вашої розмови?
4. Як ви себе почуваєте після тривалих розмов?
5.Де ви носите мобільний телефон?
6. Чи впливають мобільні телефони на здоров'я людей?
Виконання
дослідницької роботи:
Збір і уточнення інформації.
Вивчення спеціальної літератури .
Опитування, анкетування, інтерв'ю з батьками.
Обробка й аналіз отриманих знань.
Вивчення громадської думки: «Навіщо
потрібен мобільний телефон?»
Оформлення результатів досліджень.
Підготовка презентації, буклету, пам'яток.
Курси підвищення кваліфікації з інформатики
( 25.03.19 - 05.04.19)
з 18.0619 по 22.06.19
курси підвищення кфаліфікації
з ПТНЗ
02 вересня 2019 - день Знань
Робочі будні
Вересень 2020р.
Комментариев нет:
Отправить комментарий